Friday, April 1, 2011

Palju komplimente


Tere ilusat kevadet! Kuigi õues on veel lumi maas, annab soe päike ja linnulaul juba kevade tulekust märku. Viimasel ajal olengi käinud just palju jalutamas. Päike ju lausa kutsub välja.

Paar nädalat tagasi käisin ülepika aja jälle juuksuris, ja üldse olen tähele pannud, et olen enda eest ikka palju rohkem hoolitsema hakkanud. Alates koorimisest ja kreemitamisest kuni meikimise ja riietumiseni. Kui ennem käisin enamjaolt riides ikka dressides, siis nüüd on lisaks tulnud ka teksad ja kleidid. Muide otsisin kapinurgast välja oma ennem rasedust parajad olnud teksad ja need lähevad eest kinni ega ole seejuures pingul! :)

Veel olen saanud väga palju komplimente ja tuttavad, sõbrad elavad ka mõnusalt kaasa. Tahan siinkohal öelda, et see annab ikka jube palju motivatsiooni juurde, kui keegi märkab, et oled alla võtnud.

Toitumist olen jälginud olen nüüdseks veidi üle kuu ja pean ütlema, et olen juba päris harjunud veidi teistmoodi sööma. Poes ei lähe ka enam nii kaua aega sest tean juba enam vähem mis mida sisaldab . Ükspäev tegin oma vanemale pojale piimakokteili ja proovisin ise ka. Pärast seda hakkas mul süda jubedalt puperdama ja enesetunne oli väga halb. Ei tea kas niimoodi väljendubki piimatalumatus?
Lisan siia teile ka ühe super hea retsepti, Role retseptikogust:)

Köögivilja wrapid

Katke suure pannkoogi pind (täisterajahu, vesi, muna) pestud ja kuivatatud lehtsalatilehtedega või avokaado kastmega. Täitke värskete köögiviljadega(nt. sibul, kurk, tomat, parika, varssellerviilud ja till). Võite köögiviljad segada õliga ja maitsestada meresoolaga. Veeretage pannkoogid rullideks ja laske seista. Seejärel lõigake ketasteks.


Kehalt on kadunud veel 7cm ja kaal näitab 82,9 ning enesetunne on super!

Laupäevases Hooaja saates saate täpsemalt aimu mis on ULTRATONE ja näete ka mida minuga tehakse:). Nii et kõik laupäeval kell 10.45 Kanal 2 vaatama  ja kindlasti leiate nagu minagi lahendusi oma murepiirkondadele :)
  


1 comment: