Thursday, April 28, 2011

Tagasi M-suuruses :)


Viimased nädalad on möödunud liikumise tähe all. Kuna nüüd on mul sammu lugeja peal ja igapäev püüan ikka vähemalt 15 000 sammu täis saada, siis enamus ajast viibingi õues. Üllatus oli suur kui nägin et ma liigun tegelikult nii vähe. Minu tavaliste päeva toimetustega sain õhtuks ainult veidi üle 8000 sammu kokku. Nüüd koosneb minu päev kahest pikast jalutuskäigust(või jooksust) - 1 ennem lõunat, ja 1 õhtul. Nädal tagasi tõin ka ratta keldrist välja ja kuna meil on selline tore jalgratta järelkäru, siis olengi väikseid ratta sõite lastega ette võtnud. Ükspäev sõitsime viimsist kadriorgu ja tagasi:) Rulluiskudega olen ka nüüd paaril päeval sõitnud ja mõnus on tunnetada kuidas töötavad erinevad lihased ratta ja rulluisu sõidul. Ning seejuures pean ütlema et Ultratone on küll minuga tubli töö teinud, ma tunnen kuidas ma jõuan palju rohkem ja lihased ei ole üldse valusad või hellad.

Oma lubadusest 3x nädalas jooksmas käija, olen ka ilusti kinni pidanud. Nädalavahetusel kui ülejäänud pere magas, käisin hommikul vara jooksmas. MA ARMASTAN JOOKSMIST!!! Teate kui mõnus on hommikul vara joosta kui mõni üksik auto liigub ja enamus inimesi alles magab ja päike tõuseb ning õhk mõnusalt kasteselt niiske. Pärast jooksu teha veel mõned harjutused ning seejärel pesema ja hommiku sööki tegema. See on super viis päeva alustada, energiat jagub kogu päevaks!

2 kuuga on kaal langenud 5kg. Muidugi tahaks kiiresti langetada, aga tervislik kaalulangus pidigi olema 500g nädalas. Eriti kui teed ka trenni ning tahad, et su kaal lihasmassi arvelt ei langeks.


Soojemate ilmadega olen otsinud välja enda nö kevad-suve riided ja oh seda rõõmu kui mõni vana asi jälle selga mahub. :D Kui siin mingi aeg lubasin endale, et ma ennem uusi riidedi ei osta kui soovitud figuur käes, siis eelmisel nädalal käisin väiksel shopingul.
Ning kui ennem oli minu ülemise osa suurus L siis nüüd sain M asju osta ja alumise osa suurus oli kas 42 või L-Xl siis nüüd olen size 38-40 :)


See jälle annab nii palju motivatsiooni ja enesekindlust juurde ikka jätkata kuni oma eesmärgini jõuan!

http://ultratone.ee

1 comment:

  1. JEE!!!!! Mul on nii hea meel su üle!! Ja ma kadestan su visadust, ma vist ei jõua 100 meetritki joosta! Nii tubli oled!!

    ReplyDelete