Saturday, April 9, 2011

Individuaalne toitumine kui elustiil


Hei hei, kuna akna taga termomeeter näitab juba plusskraade ja enamus teed on juba lumest puhtad olen juba paar korda jooksmas käinud. Täna lähen ka:) Salvestasin enda mp3-le viimased rütmikad raadiohitid ja nii mõnus oli joosta:) Sõlmisin endaga kokkuleppe, et kui just taevast pussnuge ei saja käin ma nädalas vähemalt 3x jooksmas.

Juba silmaga on märgata, et kõht ja reied on kahanenud ja siiamaani parajad riided hakkavad suureks jääma. Kaal pole aga nii kiirelt langenud, kui ma lootsin. Mõtlesin et miks see nii on. Avastasin, et toitumise järgimise ja Ultratone kõrval olen unustanud igapäevase vajaliku liikumise. Tervislik on ju 10 000 sammu päevas ja kaalulangetades veel rohkem. Seega nüüd on sammulugeja minu küljes ja rangelt jälgin et päevas miinimum 15 000 sammu oleks ikka täis. Ma nii väga pingutan, et järgmisel kaalumisel/mõõtmisel oleks jälle sentimeetreid ja kilogramme vähem.

Hetkel ongi käsil ju Individuaalse toitumise programmi viimane kuu, siis lähen uuesti Rolesse. Kindlasti kavatsen tulevikus seda jätkata, sest minu puhul ei olegi see enam nagu dieet, vaid juba elustiil.  

Eelmine nädal istutasime pojaga sibulat, basiilikut ja salatit aknalaua peale. Päris korralikult on juba kasvanud ja oleme juba proovidagi saanud:) Idee istutamiseks tuli sellest, et pidevalt ununesid just need salatid ja roheline ostamata. Ja siis oli vaja jälle poodi minna. Nüüd saame akna laua pealt täitsa oma mahetoitu:D

Lisan seekord jälle ühe maitsva vahepala retsepti, mis kuulub minu lemmikute hulka :)

Rull mozzarella juustust

Lõigake juust ja tomatid ratasteks. Laadige teflon pannile esialgu juust ja siis tomat.
Tükeldage rohelised maitsetaimed ja puistake tomatile.
Kuumutage panni vähesel tulel kuni juust ei sula ja tomatid saavad pehmeks.
Tõstke pann tulelt ja oodake 1-2 minutit. Seejärel rullige ja serveerige kohe!

1 comment:

  1. Kallis, mina kui inimeseõpetuse õpetaja ütlen sulle, et ülekaalulistele on jooksmine vastunäidustatud, kuna see on põlvedele ja jalaliigestele liiga koormav. See võib lõppeda vigastusega.
    Pigem harrasta kiirkõndi. :)

    ReplyDelete