Thursday, June 2, 2011

Lõpetasin imetamise ja kaal ei taha langeda..


Tere, pole ammu kirjutanud. Põhjus nimelt selles, et olime lastega maal vanaemal külas. Väga mõnus oli veidi eemale saada linna kärast ja igapäeva rutiinist. Vanaemal oli ka muidugi hea meel lapselapselapsi näha:)

Nüüd aga minu kaalust mis viimasel ajal ei taha üldse minu rõõmuks alla minna. Ennem maale minekut võtsin isegi veidi juurde paari päeva jooksul. Ultratoneis tehti mulle ka kohe lümfipuhastust ja pärast olin kohe 1,5 kg kergem. Üks põhjus miks nüüd kilosid veidi juurde tuli võib olla ka sellest et võõrutasin oma lapse rinnast. Võin uhkusega öelda et laps sai 9 kuud rinnapiima! :) Kuid nüüd pean eriti jälgima mida suhu pistan ja kui palju, sest imetamisega ju laps sai nö osa minu söödud toidust ikka endale.

Ultratones pole nüüd ka paar nädalat käinud ja juba tunnen puudust:) Maal sai küll tehtud pikki jalutuskäike, jooksmist ja maatöid (niitmine, peenarde üleskaevamine), kuid tunnen et see pole ikka päris see. Erinevad trennid, jooks ja rattasõit pluss toitumine on minu edasine plaan:)

Toitumisest veel nii palju et järgmisel nädalal lähen Rolesse ja saan teada kuidas mul läinud on ja mis toiduained tagasi saan. Mäletan et esimesel korral konsultatsioonil ütles arst et kindlasti ei saa ma tagasi gluteeni ja piimatooteid. Tegelikult pean siinkohal nüüd ülestunnistama et piima toodetega olen veidi patustanud Aga eks järgmine nädal kirjutan mis mulle sealt siis öeldi:)

Praegu olen ka just jooksmast tulnud tegime elukaaslase ja lastega 5km ringi ja tunne on ikka megasuper. Nüüd kõhulihased, kätekõverdused ja siis pesema. Ning võibki päev alata!

 ultratone.ee

No comments:

Post a Comment